Moje Usługi

Szkolenia

Menedżerskie

SKUTECZNY MENEDŻER,

czyli jak pokierować zespołem, aby podążał za szefem do sukcesu.

MOTYWOWANIE I ROZWIJANIE,

czyli, jak sprawić, aby pracownicy chcieli, a nie musieli pracować dla Ciebie.

MENEDŻER W ROLI COACHA,

czyli jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym.

BUDOWANIE ZESPOŁU,

czyli jak pracować z ludźmi, aby osiągnąć efekt 1+1=3.

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI,

czyli jak w komunikacji szefowskiej stosować zasadę „miękko dla ludzi, twardo wobec problemu”.

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ,

czyli jak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu we wdrażaniu zmian organizacyjnych.

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BIZNESOWYMI DLA PRAKTYKÓW - ZGODNIE ZE STANDARDEM TEN STEP ORAZ PMBoK [PMI],

czyli jak metodycznie zarządzać unikatowymi przedsięwzięciami.

Handlowe

SKUTECZNE NEGOCJACJE OD A DO Z,

czyli jak osiągać zakładane cele w sytuacjach zawodowych i prywatnych.

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA,

czyli jak się konstruktywnie komunikować pod presją negatywnych emocji.

WYWIERANIE WPŁYWU W PROCESIE SPRZEDAŻY,

czyli jak formułować perswazyjne komunikaty.

TYPY KLIENTA,

czyli jak dopasować strategię obsługi do preferencji klienta.

Z Kompetencji społecznych

ZARZĄDZANIE POTENCJAŁEM WŁASNYM I INNYCH,

czyli jak opisać, zrozumieć i wzmocnić nasz naturalny talent.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE,

czyli, jak znaleźć czas tam, gdzie nigdy go nie było.

KOMUNIKACJA ASERTYWNA,

czyli jak zachować równowagę pomiędzy „ja-ok a „ty-ok” .

SZTUKA DAWANIA I PRZYJMOWANIA KOMPLEMENTÓW,

czyli jak sprawić żeby ludzie czuli się przy Tobie lepiej.

GRY PSYCHOLOGICZNE W KOMUNIKACJI

czyli dlaczego i kiedy wchodzimy w rolę prześladowcy, ofiary i ratownika.

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM,

czyli, jak wykorzystać potencjał konfliktu i przekuć go w sukces.

KRYTYCZNE MYŚLENIE

czyli jak myśleć, zanim się pomyśli

SIŁA STRESU

czyli dlaczego myślimy o nim źle, a lepiej niż zazwyczaj pod jego wpływem działamy

OSTRZENIE PIŁY

czyli jak rozwijać nawyki skutecznego działania

TRAIN THE TRAINERS,

czyli jak z fachowca stać się trenerem wewnętrznym.

ANALIZA TRANSAKCYJNA W ORGANIZACJI

czyli jak zrozumieć, co się dzieje w Twojej firmie, nie będąc psychologiem.

DOŁĄCZ DO MOJEJ SIECI KONTAKTÓW

© 2024 MRUG.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie: empressia.pl