SKUTECZNY MENEDŻER,
czyli jak pokierować zespołem, aby podążał za szefem do sukcesu.
SKUTECZNE NEGOCJACJE OD A DO Z,
czyli jak osiągać zakładane cele w sytuacjach zawodowych i prywatnych.
ZARZĄDZANIE POTENCJAŁEM WŁASNYM I INNYCH,
czyli jak opisać, zrozumieć i wzmocnić nasz naturalny talent.
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM,
czyli, jak wykorzystać potencjał konfliktu i przekuć go w sukces.
KOMUNIKACJA ASERTYWNA,
czyli jak zachować równowagę pomiędzy „ja-ok a „ty-ok” .
MOTYWOWANIE I ROZWIJANIE,
czyli, jak sprawić, aby pracownicy chcieli, a nie musieli pracować dla Ciebie.
MENEDŻER W ROLI COACHA,
czyli jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym.
BUDOWANIE ZESPOŁU,
czyli jak pracować z ludźmi, aby osiągnąć efekt 1+1=3.
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI,
czyli jak w komunikacji szefowskiej stosować zasadę „miękko dla ludzi, twardo wobec problemu”.
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ,
czyli jak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu we wdrażaniu zmian organizacyjnych.
REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW,
czyli jak szukać odpowiednich i dopasowanych członków zespołów.
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BIZNESOWYMI DLA PRAKTYKÓW - ZGODNIE ZE STANDARDEM TEN STEP ORAZ PMBoK [PMI],
czyli jak metodycznie zarządzać unikatowymi przedsięwzięciami.
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA,
czyli jak budować przewagę konkurencyjną w kontakcie z klientem.
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA,
czyli jak się konstruktywnie komunikować pod presją negatywnych emocji.
WYWIERANIE WPŁYWU W PROCESIE SPRZEDAŻY,
czyli jak formułować perswazyjne komunikaty.
TYPY KLIENTA,
czyli jak dopasować strategię obsługi do preferencji klienta.
SZTUKA DAWANIA I PRZYJMOWANIA KOMPLEMENTÓW,
czyli jak sprawić żeby ludzie czuli się przy Tobie lepiej.
TRAIN THE TRAINERS,
czyli jak z fachowca stać się trenerem wewnętrznym.
KREATYWNE TECHNIKI PRACY INDYWIDUALNEJ I ZESPOŁOWEJ,
czyli jak twórczo rozwiązywać problemy i wspierać innowacyjność.
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE,
czyli, jak znaleźć czas tam, gdzie nigdy go nie było.
KONSULTING MENEDŻERSKI
- organizacja i budowa zespołów oraz analizowanie ich efektywności narzędziem Insights Navigator (wzory profili do pobrania),
- rozwiązywanie konfliktów w zespołach (mediacje),
- standardy i procedury postępowania oraz sposób ich sformalizowania,
- zarządzania zmianą organizacyjną,
- zarządzanie projektami zgodnie z międzynarodową metodyką TenStep.
KONSULTING W ZAKRESIE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
- pisanie dedykowanych standardów obsługi klienta,
- analizowanie i opisywanie procesów oraz procedur w zarządzaniu działem handlowym.
FACYLITACJA
Osoba zaakceptowana przez wszystkich członków grupy, która jest niezależna i neutralna w stosunku do grupy oraz nie posiada prawa podejmowania decyzji, diagnozuje i prowadzi proces pracy grupy tak, aby:
- pomóc grupie zidentyfikować i rozwiązywać problemy,
- wspierać procesy podejmowania wartościowych i kreatywnych decyzji,
- podnieść efektywność pracy grupy i każdego jej członka.
KONSULTING HR
- tworzenie profili kompetencyjnych,
- tworzenie systemów ocen okresowych,
- tworzenie standardów wdrożenia nowego pracownika do pracy,
- doradztwo w zakresie organizacji szkoleń (analiza potrzeb szkoleniowych, budowanie koncepcji merytorycznej projektów szkoleniowych, rekrutacja trenerów, tworzenie narzędzi ewaluacyjnych, tworzenie standardów pracy w dużych projektach szkoleniowych, m.in. dofinansowanych z EFS),
- planowanie, organizowanie i realizowanie rekrutacji oraz selekcji personelu.
DORADZTWO ROZWOJOWE W OPARCIU O PROFILE INDYWIDUALNE I ZESPOŁOWE
Licencjonowane produkty: Insights Discovery®, Insights Navigator, Discovery Full Circle, Extended DISC, TTI Success Insights (
wzory profili do pobrania) rozwój w zakresie efektywnego budowania relacji
- zrozumienie swoich mocnych stron oraz ewentualnych obszarów rozwojowych,
- adaptacja i akomodacja w odniesieniu do preferencji poznawczych innych ludzi,
- rozwój skutecznych strategii interpersonalnych,
- rozwój umiejętności efektywnej sprzedaży i skutecznej obsługi klienta,
- rozwój umiejętności menedżerskich w zakresie efektywnego zarządzania ludźmi,
- rozwój efektywności zespołu.
AC/DC
- projektowanie i prowadzenie sesji oceny,
- definiowanie kompetencji i wskaźników pomiarowych,
- tworzenie autorskich zadań dopasowanych do środowiska zawodowego osób ocenianych,
- opracowywanie raportów oceny i rekomendacji rozwojowy,
- udzielanie badanym informacji zwrotnych.
COACHING MENEDŻERSKI (executive coaching)
Celem jest rozwój zawodowy i osobisty w kontekście indywidualnego wzrostu oraz zwiększenia wydajność w pracy zespołów, które mają pod sobą menedżerowie.
COACHING ROZWOJOWY
(life coaching)
To odkrywanie i uwalnianie wewnętrznego potencjału. Dominuje niedyrektywny styl pracy i stymulowanie samoświadomości, kreatywności i odpowiedzialności.
COACHING NARZĘDZIOWY (coaching on-the-job)
Zmiana umiejętności i postawy odbywa się poprzez udzielanie informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym, w konkretnych sytuacjach biznesowych.
KONSULTACJE MENTORSKIE
W rozmowie z mentorem analizowane są konkretne sytuacje z codziennej działalności. Efektem spotkań jest wypracowanie dobrych praktyk oraz algorytmów działania.
TRENING INDYWIDUALNY
Na bazie pogłębionej analizy obszarów rozwojowych, tworzony jest dedykowany program cyklu szkoleniowego. Spotkania poświęcone są przekazaniu wiedzy i trenowaniu umiejętności.