SKUTECZNY MENEDŻER,
czyli jak pokierować zespołem, aby podążał za szefem do sukcesu.
SKUTECZNE NEGOCJACJE OD A DO Z,
czyli jak osiągać zakładane cele w sytuacjach zawodowych i prywatnych.
ZARZĄDZANIE POTENCJAŁEM WŁASNYM I INNYCH,
czyli jak opisać, zrozumieć i wzmocnić nasz naturalny talent.
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE,
czyli, jak znaleźć czas tam, gdzie nigdy go nie było.
KOMUNIKACJA ASERTYWNA,
czyli jak zachować równowagę pomiędzy „ja-ok a „ty-ok” .
SZTUKA DAWANIA I PRZYJMOWANIA KOMPLEMENTÓW,
czyli jak sprawić żeby ludzie czuli się przy Tobie lepiej.
GRY PSYCHOLOGICZNE W KOMUNIKACJI
czyli dlaczego i kiedy wchodzimy w rolę prześladowcy, ofiary i ratownika.
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM,
czyli, jak wykorzystać potencjał konfliktu i przekuć go w sukces.
KRYTYCZNE MYŚLENIE
czyli jak myśleć, zanim się pomyśli
SIŁA STRESU
czyli dlaczego myślimy o nim źle, a lepiej niż zazwyczaj pod jego wpływem działamy
OSTRZENIE PIŁY
czyli jak rozwijać nawyki skutecznego działania
MOTYWOWANIE I ROZWIJANIE,
czyli, jak sprawić, aby pracownicy chcieli, a nie musieli pracować dla Ciebie.
MENEDŻER W ROLI COACHA,
czyli jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym.
BUDOWANIE ZESPOŁU,
czyli jak pracować z ludźmi, aby osiągnąć efekt 1+1=3.
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI,
czyli jak w komunikacji szefowskiej stosować zasadę „miękko dla ludzi, twardo wobec problemu”.
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ,
czyli jak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu we wdrażaniu zmian organizacyjnych.
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BIZNESOWYMI DLA PRAKTYKÓW - ZGODNIE ZE STANDARDEM TEN STEP ORAZ PMBoK [PMI],
czyli jak metodycznie zarządzać unikatowymi przedsięwzięciami.
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA,
czyli jak się konstruktywnie komunikować pod presją negatywnych emocji.
WYWIERANIE WPŁYWU W PROCESIE SPRZEDAŻY,
czyli jak formułować perswazyjne komunikaty.
TYPY KLIENTA,
czyli jak dopasować strategię obsługi do preferencji klienta.
TRAIN THE TRAINERS,
czyli jak z fachowca stać się trenerem wewnętrznym.
ANALIZA TRANSAKCYJNA W ORGANIZACJI
czyli jak zrozumieć, co się dzieje w Twojej firmie, nie będąc psychologiem.
DORADZTWO ROZWOJOWE W OPARCIU O PROFILE INDYWIDUALNE I ZESPOŁOWE
Licencjonowane produkty: Insights Discovery®, Insights Navigator, Discovery Full Circle, Extended DISC, TTI Success Insights (
wzory profili do pobrania) rozwój w zakresie efektywnego budowania relacji
- zrozumienie swoich mocnych stron oraz ewentualnych obszarów rozwojowych,
- adaptacja i akomodacja w odniesieniu do preferencji poznawczych innych ludzi,
- rozwój skutecznych strategii interpersonalnych,
- rozwój umiejętności efektywnej sprzedaży i skutecznej obsługi klienta,
- rozwój umiejętności menedżerskich w zakresie efektywnego zarządzania ludźmi,
- rozwój efektywności zespołu.
AC/DC
- projektowanie i prowadzenie sesji oceny,
- definiowanie kompetencji i wskaźników pomiarowych,
- tworzenie autorskich zadań dopasowanych do środowiska zawodowego osób ocenianych,
- opracowywanie raportów oceny i rekomendacji rozwojowy,
- udzielanie badanym informacji zwrotnych.
COACHING MENEDŻERSKI (executive coaching)
Celem jest rozwój zawodowy i osobisty w kontekście indywidualnego wzrostu oraz zwiększenia wydajność w pracy zespołów, które mają pod sobą menedżerowie.
COACHING ROZWOJOWY
(life coaching)
To odkrywanie i uwalnianie wewnętrznego potencjału. Dominuje niedyrektywny styl pracy i stymulowanie samoświadomości, kreatywności i odpowiedzialności.
COACHING NARZĘDZIOWY (coaching on-the-job)
Zmiana umiejętności i postawy odbywa się poprzez udzielanie informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym, w konkretnych sytuacjach biznesowych.
COACHING ZESPOŁOWY (TEAM COACHING)
Coaching zespołowy opiera się na tych samych zasadach co coaching indywidualny, jednak klientem jest tu cały zespół jednocześnie. Coach wspiera zespół w podnoszeniu jego efektywności zadaniowej lub relacyjnej. Coach spotyka się na sesjach z całym zespołem.